Friday, January 6, 2012

Kuih menjadi..kuih tak jadi

Cerita kali ni pasal kuih yg jadi (sukee...) n kuih xjadi (nyampah tau..)

Baru blaja buat kuih SARANG SEMUT..sebabnye..Mr H suke bebeno makan kuih ni sampai sebalang dia habeskan kuih ni time beraye umah org.(^_^)....

so berbaloi2 lah pun kalo aku blajo wat kuih ni..

                  

Doh yg dah siap d parut n ready untuk 
dimasukkan dalam cup untuk dibakar





Alhamdulillah for the first trial..it s successfull!!..



 sedia untuk dibakar


da siapp!!! :)



Lepeh tu ,tibe2 teringin nak buat biskut ala Famous Amos..so try la google..n try la buat..

tapi aku xtau tah mane silapnye, tang mane kurang tang mane lebih..biskut famous amos aku bertukar menjadi ..........
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x


FAMOUS HANGOS


gelak je xpe aku xkesah sebab aku sendirik pun gelak 
tgk biskut yg dah mcm ape tah..hahahahaha


Serik lak rase nak buat biskut..beli je lah kalo teringin..




Untuk elakkan membazir, bancuhan saki baki tu terpakselah di olah jadi cup cake..(tah hape2..)





                               selamat..
                       


                  ~~H A B E S H~~


No comments:

Post a Comment